Smyslové vnímání je zdrojem všech podnětů, které dostáváme. Zdravé smysly nemusím být ještě i dobře používané smysly. Potřebujeme o ně pečovat.
Smyslový rozvoj má jednu velikou výhodu. Je totiž možné se mu věnovat úplně v každé činnosti. Takový přístup ke smyslům navíc podporuje naši tvořivost a přináší radost i z těch činností, které většinou považujeme za nudné.
U dětí má smyslový rozvoj ještě speciální důvod – dítě přichází na svět připravené podněty přijímat a učit se. A naším úkolem je mu v tom příliš nebránit, naučit ho podněty vnímat a také si od nich umět odpočinout.
Pokud se nám to daří, je smyslový rozvoj ideální prevencí mnoha problémů: školního učení, pomáhá sebepoznání, zvyšuje vnitřní spokojenost, usnadňuje komunikaci a porozumění, zvyšuje motorickou obratnost.
Stáhněte si 10 DOBRÝCH DŮVODŮ, PROČ JE SMYSLOVÝ ROZVOJ VÝBORNOU PREVENCÍ PORUCH UČENÍ a uvnitř najdete i tipy na případné méně známé kompenzační terapie a přístupy, které vás možná zaujmou i když žádný problém nemáte.
Chcete-li si zkusit, jak drobná smyslová cvičení mohou vypadat, přiberte i S.mysl.ovku – 36 karet s tipy na smyslový rozvoj.
Ať jsou vám ku prospěchu!
Spravovat Souhlas s cookies
Používáme cookies k vylepšení našich webových stránek a služeb, které vám nabízíme.
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.